Familjen Redman porträtt


När ens son vaknar kl 02:10 och är klarvaken blir man lite förvånad, lite irriterad och dagen efter - HEMSKT trött!

Han fick ligga hos oss tills kl 4 i morse. Han försökte somna om - han tvinnade mitt hår i sina händer tills jag fick nog. Mitt hår såg ut som ett kråkbo när vi gick upp och jag satte på Scooby Doo åt honom. Klarvaken!

Sedan ville han ha frukost. Han satt och tittade på Scooby Doo och ritade tills det var dags att cykla till dagis klockan åtta.
Den här teckningen ritade han. Kan det ha varit en föraning om dagen? Han fick ju sova en timme på dagis medan vi jobbade som vanligt....

Kommentarer
Postat av: mormor



Det var ju faktiskt likt....

2011-05-10 @ 22:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0