Sommaren som gått

Nej, jag ska INTE sluta blogga! Jag har bara haft ett väldigt långt uppehåll. Sorry about that.

Sommaren började dåligt då jag sabbade ryggen vid ett parkbesök med Lewis i slutet av maj. Det var en strålande vacker dag och vi tog tuben till Finsbury Park. Lewis lekte i vattenfontänerna, och när jag skulle ta på honom torra byxor så böjde jag mig mycket dumt och kände hur något i lägre ryggraden bara "small till". Eller small är nog fel ord. Mer som ett PING!
Illa var det ialla fall, och jag blev sjukskriven i tre veckor.
Lewis hade sin sista dag på Billets Corner Dagis den 16:e juli. Det var lite sorgligt faktiskt. Personalen där har varit helt fantastisk med ett undantag (Laura, du är en grinig surtant som inte hör hemma på dagis!) och Lewis har verkligen trivts även om de första månaderna var hemska med alla tårar vid avlämningen på morgnarna.
Sedan jobbade jag en vecka, och sen blev det sommarlov! Jag och Lewis var hemma i Walthamstow i tre dagar. Han var hos tandläkaren, och fick beröm för fina tänder. Jag hoppas att han har sin fars tänder. Brian har bara haft ett hål, och han har superfina, vita och jämna gaddar. Raka motsatsen till mina monstertänder.

På onsdagen den 27:e Juli åkte jag, Lewis och Rhiana till Sverige med flyg från Stansted. Om detta ska jag skriva mer i nästa inlägg.


Här är Lewis sista Dagisfoto


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0