Nöjesparken

Idag var vi till Southend-on-Sea för att åka bergodalbanor och allt annat i Adventure Island. Vi valde den sämsta dagen på påsklovet - det regnade och blåste! Fast egentligen tycker jag nog att det var den bästa dagen att vara på en nöjespark för då slipper man köa och trängas med en massa annat folk!

En bild som är tagen en dag då vädret var finare. (Tack till beautifulengland.net)

Efter att vi hade ätit lunch ville Lewis att vi skulle åka alla de karuseller som bara åker runt, runt. Väldigt fort.
Jag har aldrig mått illa av karuseller förut, så jag hängde på. Det kändes som jag blev grön.
Jag berättade för Lewis att min mage kändes konstig och att han kanske får åka några karuseller själv. Han gjorde det, men övertalade mig sedan att åka bergodalbana en sista gång. Tjejen som kollade biljetterna säger: "Oh, you liked it so much, you're back again" Jag säger att jag kunde skippat, men att Lewis älskar att åka.
Lewis säger då högt: "Yeah, and my mum's got the CRAPS!" (svensk översättning: mamma har rännskita)
Lewis ser inte så road ut just här, men tro mig - han hade skoj!
UPPDATERING 11:e april: Lewis talar om för mig att han sa inte att Mamma has the CRAPS. Han sa att mamma har Kräks!!! Hahaha, nästan lika roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0