Vårkänslor (eller inte)

23:e mars och det snöar för fullt på Londons gator. Någon vårkänsla får man ju inte direkt.
Vi är dessutom alla förkylda, och jag har tappat rösten! Nu tycker jag att våren kan få komma. Jag behöver solsken.

Jag blev förvånad att bloggen fortfarande gick att komma in på. Jag har vart så dålig med att uppdatera.
När jag har tid med datorn nuförtiden, så blir det Facebook och Pinterest. Mest Pinterest. Jag älskar Pinterest.
Besök mig gärna där: Kajsas Pinterest
Jag har faktiskt hunnit sy lite i februari, men alsterna är presenter som ännu inte givits ut i sverige, så inga bilder ännu.

Jag vill sy mer, speciellt små flickklänningar. Det är alltid roligare att sy åt flickor/kvinnor. Killar och män har inte söta kläder, och skulle man någon gång sy åt dem, så blir de inte alls lika tacksamma som tjejer. 
 
Nu har jag upptäckt en sida där man kan tävla genom att skicka in bidrag med saker man sett på Pinterest, sedan tillverkat och lagt upp på sin blogg. Så nu ska jag nog lägga upp mer här. Kanske inte på svenska längre dock...
 
Ha en underbar helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0