Foton och klagomål

Mitt jobb är nog det tristaste som uppfunnits någonsin. Varje samtal, samma fras "Ja, hejsan jag heter Karin Redman och skulle vilja prata med den som har hand om er frakt och spedition". Sedan "Ja hejsan jag heter Karin Redman och ringer från Rosslyn i London. Vi håller för tillfället på med en internationell marknadsundersökning hos företag som använder expressbudfirmor. Vi försöker inte sälja någonting alls. Har du fem minuter att svara på några frågor?"
14 av 15 säger "Vi använder inte expressbudfirmor" och sedan börjar det om igen, och igen och igen...

Lite bilder från i söndags med kusinerna hos farmor och farfar kommer här

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilka härliga foton,jösses vad söt han är min lille hjärtans kär.Tacka Brian så mycket för fotona på Victor.Vi har tyvär fått dåliga nyheter från Marie ikväll,han mår inte alls bra,men vi får hoppas på det bästa.Pussa Lewis från mormor.

2009-04-08 @ 20:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0