Sista dan denna vecka!

Jag önskar att min gamla handledare, Marco, fortfarande jobbade kvar. Han var mycket bättre än Alex. Hon lyssnar inte! Jag och Charlotte talade båda om för henne igen (!) idag att det inte går att jobba en hel dag och få 3 intervjuer.
Hon tycker att vi kan väl hjälpa henne och ringa ändå. Men? Ska jag jobba gratis, så gör jag väl det på någon välgörenhetsgrej! Vi måste ha pratat en kvart, och hon såg ändå helt förvånad och lite grinig ut när vi sa att vi vill inte fortsätta. Jag önskar att min gamla handledare, Marco, fortfarande jobbade kvar. Han var mycket bättre än Alex. Hon lyssnar inte! Jag och Charlotte talade båda om för henne igen (!) idag att det inte går att jobba en hel dag och få 3 intervjuer.
Hon tycker att vi kan väl hjälpa henne och ringa ändå. Men? Ska jag jobba gratis, så gör jag väl det på någon välgörenhetsgrej! Photobucket Vi måste ha pratat en kvart, och hon såg ändå helt förvånad och lite grinig ut när vi sa att vi vill inte fortsätta. Jag hoppas bara att hon inte tar ifrån mig mitt jobb att ringa svenska företag för det går fortfarande jättebra.

Gnäll, gnäll... Lewis somnade innan åtta igår kväll! Jätteskönt. Han behöver faktiskt sova och måste ju vara helt slut. Jag och Brian tittade på en film - Rockn'rolla. Den har himla bra faktiskt. Guy Ritchie film och det märktes ju.
Kl 12:40 vaknar Lewis. Han hade drömt mardröm tror vi. Han skrek efter mig, och ville inte lugna ner sig fastän vi tog in honom i vår säng.
Han somnade efter mycket knölande igen 2:30.
När klockan ringde 6:30 imorse var jag alltså inte särskilt pigg. Kunde inte cykla, utan tog tåget.

Det ska bli såå skönt att inte jobba resten av veckan. Jag ska bara vara med Lewis. Förhoppningsvis så kan jag ta honom till Lloyds Park dagiset och umgås lite med andra barn.

Svetla ringde på tidigare. Jag hade inte sett henne på flera veckor, så det var skoj att träffas. Jag sa att jag är hemma resten av veckan, så vi måste träffas. Lewis och Nicolaj leker bra ihop.
Nicolaj har inte sett tåget än!

Jag har sträckte nån muskel i sidan över höften. Det var i morse när jag skulle sträcka mig efter nycklarna i fönstret och nu gör det svinont. Aaaargh.
fundersam L allvarlig L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0