Vad vore jag utan min fantastiska familj?

Tack mamma och Susanne för era kommentarer och tack pappa för samtalet. Det är en sån härlig känsla att veta att man har en familj som min! Jag önskar att Lewis växer upp och känner sig så trygg i sin tillvaro som jag gör/gjort. Photobucket
Jag älskar er alla och saknar er massor. Lewis pratar ofta, ofta om er allihop och det gör mig så ledsen att han inte kan åka och hälsa på er varje dag. En dag - om en sisådär fem år - så kommer vi och då kan ni räkna med att Lewis kommer att våldgästa er titt som tätt!

DAGISET - DAG 4
Lewis och jag gick till dagiset eftersom Brian fortfarande har min bil. Det tog oss 40 minuter för vi hade ingen brådska.
Lewis tog med sig en av sina tågböcker och visade Ezak så fort vi kom in. "Train, train, train" sa Ezak och pekade på bilderna. Lewis rättade till honom mycket tålmodigt och sa i hög och tydlig stämma "MONORAIL, STEAM TRAIN, DIESEL, KABOUS, GONDOLA TRAIN..."
Sedan gick vi ut, och då sa jag bara att jag går nu Lewis. Hej då. Han satt kvar på backen och lekte med BRIO tåget.
En halvtimme senare kom jag tillbaka och han hade inte gråtit alls! Jag är så lättad. Så bra det har gått.
När vi gick hem sa Lewis. "Va roligt". "Vad var roligt?" sa jag. "Leka barnen" sa han.
Jag började nästan gråta igen.
Av glädje.

FREDAG
Grattis till Richard idag! Jag hoppas att du får en fin dag med mycket gott att äta och ett och annat paket!
En stor kram till dig och till Charlotte också som sticker snart.

En tanke till Jonas också förstås som skulle fyllt 41 idag. Grattis Jonas.

Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0