Glömde ju att berätta...

Dåliga grejer kan man förtränga ibland, men de ska väl också dagas här i bloggen:

I onsdags blev min cykel stulen! Förbaskade idiottjuv som tror de har rätt till MIN cykel! Helvetes vad arg jag blev. Kom ut från jobbet med cykelväskan i hand, hjälmen på och iiingen cykel. De hade knipsat av kedjan och bara tagit den. Under näsan på alla som gick förbi och alla som satt i bilar på gatan. Ingen bryr sig.
Jag polisanmälde, men tror ju inte att jag får se den cykeln igen.

Lewis har tappat en bit av sin framtand. Förmodligen när vi var och badade. Då halkade han på plattorna och ramlade framstupa, grät två sekunder innan han hoppade i vattnet igen. Vi upptäckte det på söndagkvällen.
Jag frågade Maria igår. och hon trodde inte att det var nån fara eftersom han får nya tänder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0