Sod's Law

Sod's Law skulle jag vilja säga om denna dag/helg. Jag och Brian har blivit bjudna på fest hemma hos en av de trevligaste cheferna på mitt jobb, Sarah ikväll. Vad händer?  Jag blir sjuk! Sod's Law säger man här när saker som KAN gå fel går fel. Typ om man tappar en smörgås så landar den ALLTID med smörsidan neråt.
Blir jag bjuden på fest och ser fram emot det, fixar barnvakt, köper present och planerar...
...ja - Sod's law - jag går och blir sjuk.
Sick smiley
Febrig, snorig och rejält förkyld är jag. Jag har ändå pallat mig iväg till jobbet för jag VILL gå på fest ikväll. Jag tar tabletter och dricker te, snyter mig och hostar. Om jag lyckas ta mig till Loughton och festen ikväll återstår att se.

Ja, så kommer ju Tottan och Georg i morgon, och så har vi ju röd dag på måndag - så Sod's Law - jag blir nog inte bättre.
Pesimist? Javisst!

Lewis å andra sidan verkar inte alls lida av sitt svullna ögonlock. Han tar penicillin 4 ggr/dagen så om det är en infektion ska den väl bli bättre.


Kommentarer
Postat av: sune

Typiskt och så synd, Kajsi! Peta i dig citrus, vitlök o en whiskye så kanske du kan gå på festen. Här är det Valborgsmässoafton, får se om vi åker iväg och kollar på något i kväll. Ha det bra och krya på dig. Kramar från Sune

2010-04-30 @ 15:20:37
Postat av: Mamsen



Det var kul att höra att ni ändå gick på festen,roade er och hade trevligt.Hoppas ni har fint väder,här är det lite mulet och blåsigt.Pussinuss....

2010-05-01 @ 11:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0