Bröllopet!


Det går ju helt enkelt inte att komma ifrån det här bröllopet!
Det pratas om det på jobbet, på TVn och på gatan. Faktum att vi får en röd dag i morgon gör ju att de flesta blir positivt inställda till det hela.
Brian är förstås måttligt intresserad, precis som de flesta av det manliga könet. När jag sa att jag ville sätta på TV'n i 12-tiden för att se paret komma ut ur kyrkan så att jag får se hennes klänning ialla fall, så sa han att "Det kommer du ju att få se i minst 25 års tid till i tidningar och på TV"!
Det har han ju rätt i förstås. Men jag kommer ialla fall knäppa på Tv'n vid något tillfälle i morgon och kolla lite.

Visste ni att Rowan Atkinson är bjuden? "Mr Bean" är visst nära vän med William!
Jag läste även idag att Kronprinsessan och hennes Daniel kommer, men det visste väl ni hemma i Sverige redan?!

Miss Tara Palmer-Tomkinson kommer visst också. Hennes näsa kollapsade ju pg a drogmissbruk (kokain antar vi?) så jag hoppas hon fixat den innan bröllopet...


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag tycker nästan det är lite läskigt hur lik prinsen är sin mamma Diana...och sen har hans brud mammans förlovningsring.... när man tittar på korten på hur Charles och Diana såg ut då de förlovade sig menar jag...som om ringen är på fel persons hand på det nya hahha ;)

2011-04-28 @ 16:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0