Helt plöstligt...

Photobucket
Så är sommaren plöstligt här! Förra veckan gick man ut i vinterstövlar och kappa, och den här veckan är det 22 grader varmt ute, och man sitter i linne och svettas på lunchrasten.
Jag älskar att sitta i solen!
Photobucket
Det känns som om mina batterier fått en laddning efter en halvtimme ute på bänken.
Jag skulle ju helst sitta kvar hela eftermiddagen, men jag måste ju tyvärr jobba.

Jobbet har förresten vart en pina på sistone. Min chef fick gå förra veckan pg a nedskärningar och så har de gett mig en del av hennes arbetsuppgifter. Det har vart skithektskt i en vecka nu, och igår sa jag ifrån.
Jag tog INTE ett jobb som en receptionist för att jobba med arbetsuppgifter på chefsnivå! Speciellt inte med min lön!
Snacka om att de utnyttjar arbetskraften.

I morgon är det lördag och jag ska nog ta årets första tripp till Hampsted Heath med Lewis om vädret håller i sig.
Photobucket

Kommentarer
Postat av: mamma



Bra att du säger ifrån,ska du ha hennes arbets uppgifter ska du ha hennes lön också:Basta!

2011-04-08 @ 18:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0