Lördagsskoj

Vaknade kl 6 som vanligt en lördag (utan väckarklocka ska jag tillägga), och stack iväg till TESCO för att veckohandla. Det är så skönt att gå runt innan folkmassorna kryllar in.
Hittade en present till lilla Seeraya. Lewis blev bjuden till hennes födelsedagskalas på McDonalds idag. En låda med lite glittriga skor, tiaror och handväskor som hon kan klä ut sig i och leka prinsessa.
Så roligt det vore att ha en liten tjej, så jag också fick leka lite med sånt...
... och inte bara bilar!
Jag hade ialla fall andra planer. Inget barnkalas på McDonalds här inte. Brian tog Lewis till badhuset, och sedan skulle de direkt till partyt. Jag tog tid på mig att göra mig iordning. Jag skulle ju ut och käka med Annika!
Annika hade beställt bord på Smollensky's så vi träffades där. Vi hade inte setts på länge (what's new?) och hade mycket att snacka om. Vi drack vin, åt god mat och babblade. Mycket trevligt.
Sedan gick vi vidare till puben nära Leicester Square som jag aldrig minns namnet på, och tog en flaska vin till...
...vi var ganska glada sen
Ser att det är hög tid för hårklippning!
Ser fram emot att vara bättre på att blogga detta år, 2012. Good times.

Kommentarer
Postat av: mammsen

Vad skönt att få gå ut med väninna,koppla av och ha trevligt.Klippningen fixar vi när du kommer hem...längtar efter er

2012-01-24 @ 14:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0