Nu blir det andra bullar...

Oj, vad dagen gått fort. Jag kommer till kontoret och har nåt att göra ständigt vilket gör att klockan bara rusar!
Jag bävade nästan för att hämta Lewis i dag. Jag vet inte om han är trött OCH hungrig när jag hämtar honom, men han är väldigt gnällig och vresig efter skolan.
Just nu sitter han inne i sitt rum och leker med tågbanan.
Vid middagen fick han inte äta med filten runt sig eftersom jag vet att han kladdar, så det ledde till att han slog mig hårt med knytnäven i magen. Sedan när jag stängde av TVn som straff och sa att han får sitta i köket och äta så såg han rött och slog mig med knytnäven  jättehårt på axeln. Jag visste inte att han kunde slå så hårt!
Vilket humör! Jag tog honom i armen in i hans rum och stängde dörren. Efter en stund kom han ut och sa "Sorry mummy". Då mjuknar jag ju som vanligt, men jag blir lite orolig för hans temperament.
Det blir dags att sätta hårt mot hårt tror jag visst. Watch out Lewis, mamma har fått nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0