Mera intervjuer och ett strålande väder

Fingret är mycket bättre. Idag var sköterskan här och tittade och satte nytt bandage. Hon sa att han redan kan bada om han vill. Vi får ta bort bandaget och sätta nytt efter. Skönt att höra. Jag satte en plastpåse om handen på honom i söndags och så fick Lewis duscha och tvätta håret. Det gillade han inte! Sitt bad älskar han däremot.

I söndags var Annika här. Hon sov över i lördagsnatt. Vädret var kanon! 30 grader varmt. Vi gick till lekparken och sedan till Matalan och shoppade lite. Sedan bjöd Annika på lunch i vår favoritpub. Vi satt förstås ute på Ferry Lane Inn och njöt av en cider, god mat och solen!

Jag har tre intervjuer på gång
1. i morgon på ett kontor i Chingford som receptioinst på nån skolnämnd vilket är endast under skoltid som låter perfekt.
2. på fredag som jag redan nämnt...
3. på måndag i Fulham för en firma som tillverkar kakel. Jobbet är deltid (22 timmar i veckan) men ligger ju så långt bort.
Det är himla skönt att få komma på intervjuer. Det gör ju att man känner sig lite eftertraktad. Ikea Job Interview Pictures, Images and Photos

Lewis somnade 00:50 i natt! Han har inte sovit hela dagen idag, så jag hoppas på en tidig kväll. Jag mår URK! Jag har fått en förkylning som känns i hela ansiktet. Mest runt ögonen. Kanske någon bihåleinflammation. Pest är det ialla fall. Jag känner mig allmänt hängig och totalt igentäppt.

Svetla har åkt till Bulgarien med sönerna i tre veckor. Hon var ett nervöst vrak igår innan de skulle åka. Hon ångrade att hon skulle åka själv med pojkarna. Jag kan ju inte säga att jag tror det blev lätt. Nicolaj är den vildaste unge jag känner. Han lyssnar inte ALLS. Marjo är jättesnäll men han vill ju inte heller sitta stilla nuförtiden. Hon fick nog jobbigt.

Snart kommer jag och Lewis hem till sverige. Guuud, va skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0