Helgen som va'

Lördagen började sent i Redmanhushållet. Jag vaknade och gick upp i nio-tiden, men Lewis och Brian sov tills efter tio! Bredvid varandra så sött.
Brian stack så småningom och simmade medan jag och Lewis gick till parken. Vi var där länge. Sparkade nya Peppa Pig-bollen, klättrade på bussen (en klätterställning), åkte rutshkana och matade ekorrarna. På kvällen åkte vi till Ferry Boat Inn och tog en päroncider på baksidan. Lewis sprang runt och gjorde av med energi. "Båååten" skrek han och ville kika över buskarna ner i kanalen. I hans värld måste det finnas båtar där det finns en kanal.
Söndagen var vädret lika soligt och fint som dan innan. Brian var ute och gick med Lewis medan jag tog hand om städning. Sedan åkte jag och Lewis till Walthamstow Marshes och tittade på båtar och tåg.
När vi kom hem var "katten" på baksidan. Vi vet inte vad grannens katt heter, så den får heta Katten. Lewis ropar alltid på den när vi kommer hem. I går var första gången som den kom fram och lät oss klappan den. Han måste blivit van vid oss och vårat evigt skrikande.

I morse hade jag tagit på mig mitt gula reflektband innan jag skulle cykla. "FIIIN" sa Lewis och pekade. "Va?" sa jag. "FIIIN den var" sa han. Plutt.


Nya Peppa Pig-bollen

Nalle är nya favoriten

Pappa får puss

På promenad i Walthamstow Marshes

Nästan alla tänder är här!

Katten

Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Hejsan!



Jag och några till har en ide, syftet att stötta Victors mamma och pappa Sofie o Peter. Vi hoppas du och alla andra som läser hör av er. Maila så berättar vi mer. Det gör du till mig på den här adressen: [email protected]



Hoppas vi hörs för det är bråttom!



Mvh En medmänniska





2009-04-21 @ 14:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0