Hett lästips!

Jag har som ni redan vet haft väldigt lite att göra på jobbet sedan starten 3e augusti.
Min räddning kom i form av www.kapitel1.se - där kan man läsa böcker som författare lagt in för att få kritik och beröm.
Jag har hittat ett och annat guldkorn och väldigt mycket trams, MEN det absolut bästa är Backpacking Dino. Jag har inte läst färdigt än, men har mycket svårt att slita mig. I morse fick min chef Annette en sur blick från mig när hon störde mig i mitt läsande. Haha. Hon såg lite förvånad ut, men jag lyckades lura henne att jag var insatt i något viktigt jobb...

Anyway - läs detta genialiska mästerverk innan författarna (ja, de är visst två!) får boken publicerad
Klicka här

Jag har beställt en bok av Jesper Juul som Pia tipsade om. Jag måste läsa lite om hur man hanterar vår son som helt plöstligt har förvandlats till ett skrikande, fordrande och trotsigt monster.

Kommentarer
Postat av: Pia i E-tuna

Snygg ny layout på bloggen! Att publicera sina "förlagsopublicerade" alster på webben för kommentarer m.m. är ju super... apropå ditt lästips. Internet är så storslaget och samtidigt så fullt med s-k-i-t. Jag önskar verkligen att det fanns ett sätt att komma åt det.



Jag tror att dagiskompisen smakade på Lewis för att han såg så god ut. Den som biter vill kanske egentligen mest kramas, är det inte så...? Grrr Pia

2009-08-27 @ 20:22:49
Postat av: mamma

Det är väl bra att han har en egen vilja.Monster!i så fall ett väldigt gulligt...

2009-09-06 @ 10:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0