TJAT

"Mamma"
"Ja?"
"Mamma"
"Ja?"
"Mamma"
"Ja?"
"Mamma"
"Ja?"
"Mamma"
"Ja?"
"Mamma"
"Ja?"
"Mamma"
"JAAA"
"Mamma"
"VAD VILL DU, LEWIS?"
"Mamma"...

"Vill du titta på TV?"
"JAAA"
Jag knäpper på Tv'n och får fram en barnkanal.
"I don't like it"
Ok, vi provar en annan kanal
"I don't like it"
Ok, vi provar en tredje
"I don't like it"

Jag fixar julgröt vilket tog sisådär 40 minuter och väntar tills Lewis portion är lagom sval.
"Vill du ha socker och kanel på?"
"JAAA"
Sen sitter han där och petar
"I don't like it"
"Men Lewis, du har ju inte smakat" (den frasen minns jag förresten att mina föräldrar sa till mig ett antal gånger)
"I don't like it"
"Lewis, smaka lite så får du se att tomten kommer med julklappar senare"
"I don't like it"

Jag njuter just nu av att Lewis sover middag

God Jul!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor



Sitter framför datorn och ler åt det du skrivet.Fina foton.Ha så bra på juldagen.Nollgradigt idag,sen ska det bli kallare igen.All kärlek till er alla från oss alla!!!

2009-12-25 @ 09:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0