Evil child...


Vi har lär Lewis att se så här läskig ut. Haha. Vi satt och tittade på den där roliga ungen på youtube som kan se arg ut när hans pappa säger åt honom, och så provade vi med Lewis. Klippet jag snackar om kan ni se här:

Jag har jobbat tisdag och torsdag denna vecka.
Jag cyklade inte för det har varit så isigt och körigt på vägarna. Uppkört kanske man säger?
Både jag och Brian har känt oss så trötta på sistone. Vintern kan väl ha den effekten på oss människor. Man har ingen energi alls liksom. Kommer hem från jobbet trött, leker med Lewis, lagar mat, äter, badar Lewis, försöker få Lewis att somna och hela tiden så trött, så trött. Kanske man skulle behöva ta några vitaminer eller nåt?

I går, torsdag, när jag jobbade så var Brian hemma. Han har haft lite konstig mage, så Lewis kunde vara hemma. Det var ju skönt. Idag gick jag till parken med Lewis men det började hagla, sedan kom det regn som slutligen övergick i snö. Skumt.

Nu sover min lille kille. När han vaknar ska vi nog ta och måla lite. Vi tänker mycket på lille Victor. Jag läste Sofies blogg i morse och översatte för Brian. Stackars Sofie och Peter som måste gå igenom så mycket. Victor är så stark och modig.

På söndag är vi bjudna hem till Blakey (min gamla jobbarkompisar). Han och Jess har köpt ett hus i Coulsdon i södra London. Deras pojke Tyler är 13 månader nu. Lewis och han har inte träffats sedan juni förra året tror jag. Katie och hennes lilla flicka Emma är också bjudna till Blakeys men hon kommer nästan aldrig med nånstans så jag tvivlar på att vi får träffa henne.

Helg igen - va sköönt

Kommentarer
Postat av: Mamma,Mormor

Hej på er.Ta och köp lite vitaminer vet jag.Evil child ser ändå ut som en liten ängel.PUSS,PUSS MAMMA,MORMOR.

2009-02-07 @ 19:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0