Jag borde cyklat!

Söndagen blev en ganska lugn dag. Lewis vaknade kl 6 på morgonen! Jag och han gick upp - lekte, tittade på hans älskade Tomas och ritade lite. Brian vaknade 9, sedan åkte jag och handlade på Morrisons.
När jag kom hem stack Brian och simmade. Jag och Lewis lekte med tåget och Lewis somnade ett par timmar.
Vädret var ok, men inte lika fint som lördagen.

Idag, måndag, är jag på jobbet. Lewis var lycklig i morse, och Brian sa att han verkade glad att träffa nana och grandad i morse.
Jag känner obehag på jobbet pg a deras misstankar mot mig.
Jag längtar efter semestern i Turkiet. Det ska bli så otroligt skönt.
Jag har tappat lusten att cykla. Det var så jobbigt. Visst var det jätteskönt efteråt och jag kände mig så nöjd. Jag måste få tillbaka den känslan och verkligen VILJA cykla igen. Kanske i morgon...


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj vilket fint hotell ni skulle bo på i turkiet, blir nästan lite avis! :) Jag och Oscar åker oxå iväg i sommar, till tunisien.

Hoppas allt är bra med er.

kram

2009-02-25 @ 17:49:57
Postat av: Fototrixaren

Hoppas du får en fortsatt trevlig onsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-25 @ 17:52:14
URL: http://fototrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0