Nästan fredag igen

Hade möte i tisdags med min handledare. Hon sa att eftersom mina intervjuer var så väldigt korta så var hon orolig att jag hade fuskat, så hon hade anlitat en svensk tjej som lyssnat på tio procent av mina intervjuer förra månaden och rapporterat tillbaka. Det kändes verkligen otrevligt.
Rapporten var mest positiv - jag är mycket trevlig, introducerar mig mycket bra, är "friendly" och det enda negativa var väl att jag nån gång uteslöt en fråga eller kommentar. Jag sa att det gör jag ju bara när det framgår av svaret på en annan fråga bla bla bla. Ialla fall så var det ju skönt att få någon slags uppmärksamhet och en ganska positiv sådan trots allt.

När jag hämtade Lewis i tisdags så tog jag även med mig Layla o Kamron från svärföräldrarna. De sov hos oss. På onsdag morgonen tog jag med dom till Romford ganska tidigt till leklandet "Kidspace" där. Helkul hade vi och jag tackar gudarna att vi åkte så tidigt. När vi gick därifrån kl 12:30 så var kön otroligt lång. Den ringlade sig runt hörn och måste ha tagit minst 40 minuter att stå i.

Idag, torsdag, åkte jag och Lewis och hämtade kusinerna igen efter att de sovit hos Eunice o Shirley inatt. Imorse regnade det så mina planer att gå till Lloyds Park varf pannkaka. Pannkaka gjorde vi till lunch för det går alltid hem hos dessa tjinkiga frön.
I femtiden skjutsade jag tillbaka dom till Chingford, och jag tror att Lewis är ganska nöjd nu när han har mammas fulla uppmärksamhet igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0