Snö i London

Vilken helg! I fredags var jag helt slut efter tre dagar hemma med Lewis. Det är ju faktiskt rena semestern att jobba jämfört med att ta hand om en 18-månaders! Härligt var det ialla fall, men jag har blivit lite bestämdare med Lewis. Han kör med sin mamma ganska rejält, och jag som älskar att leka IBLAND har liksom fått lov att slopa allt annat i hemmet för Lewis vill ha min uppmärksamhet jämt.
I lördags tog Brian med Lewis till parken, men Lewis hade mest gnällt efter mamma så de stannade bara en timme. Jag stack och handlade mat själv och det blev inte den där nyttiga maten som jag lyckats inhandla de senaste veckorna. Jag gjorde misstaget att åka till Tesco hungrig. Köpte allt möjligt onyttigt... Vi käkade pizza till middag.

Lewis somnade 18 igår! Sov till 6:45 i morse. Fast han vaknade i natt av en mardröm igen. Jag skulle ge mycket pengar för en inblick i hans drömmar. Vad kan han drömma mardröm om?

I morse gick vi upp tidigt allihop. Brian skulle till Tom och hjälpa honom med uteplatsen. Det var ruggigt kallt. Jag klädde på Lewis sin varma vinteroverall, mig själv långkallingar under jeansen och sedan tog vi bussen ner till kanalen. Lewis var ju hur lycklig som helst av att åka buss. Sedan vid kanalen fick han även se roddbåtar och flera tåg. Vi gick till lekparken, och på väg hem började det att snöa. Covered in snow Pictures, Images and Photos Vi tog bussen hem. Lewis somnade inte konstigt nog. Väl hemma åt han två tallrikar mat och sedan for han omkring som ett torrt skinn (som min mor skulle säga). Han hade fått nåt energiryck, och sprang, dansade, hoppade och studsade i timmar. Sedan drack han 2 flaskor välling och somnade. Nu sover både han och Brian fast kl bara är 6 på kvällen... På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0