Solen sken i Walthamstow idag

Jag hade bestämt mig för att jag och Lewis skulle gå till Emmanuel Christian Centre's öppna förskola idag. Vi har varit där förut och det är helt ok. De har öppet två timmar på förmiddagen, och det är skoj för Lewis att leka med deras leksaker och att umgås lite med andra barn.
Vi gick dit för de har inte så mycket plats för vagnar. Det var jättekallt ute! Brrrr. Lewis gick långsamt och ville inspektera isen på alla vattenpölar.
När vi väl kommer dit står en lapp på dörren att det är inställt på torsdagar "tills vidare". Nedrans, va besvikna vi blev.

Vi gick hem igen, hämtade vagnen och lite proviant och så gick vi till parken. Solen sken och det var himla fint trots kylan.
Hela jordnötter hade vi med oss och de matade vi ekorrar med. Lewis älskar att mata ekorrarna. De är så tama och äter från händerna.

Vi var ute i över två timmar i solen. Lewis somnade i vagnen på väg hem men vaknade så fort jag bar in honom. Han vaknar så lätt.
Han somnade senare i sin spjälsäng och jag fick väcka honom kl 4 så att han inte skulle sova för länge och inte vilja sova ikväll.

Det snöar nu, men det ligger inte kvar på backen. Undrar om vi kommer att vakna i morgon och se snö på marken?
Här är lite foton från parken idag (tagna med min mobilkamera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0