är det värt det?

sigh smiley Pictures, Images and Photos Ok, jag ger upp mitt andra projekt på Rosslyn Research. Jag kommer fortfarande att ringa svenska företag i 11 månader, men det andra projektet i england - forget it! Det gåår bara inte. I går fick jag 5 intervjuer på hela dagen och idag fick jag 3! Jag gick kl 15 idag för jag stod inte ut tanken på att vara borta från Lewis när jag bara tjänat £21 på hela dagen. Det här jobbet är nog bra i små doser och om man får rätt uppdrag. Man måste också vara ganska kaxig och säga nej för sin egen skull. Jag kände mig tvingad att stanna i går och idag för att jag lovat handledaren Alex. Men det var inte värt det. Lewis säger så mycket nya saker att jag inte kan hinna med att skriva det. Han har övergått till engelska i vissa fraser/ord. Han sa ju alltid tåg fram tills idag när han plöstligt säger choo choo train. Borta har ersatts med All gone. Jag fattar ju att det är för att han varit 2 veckor hos farföräldrarna medan jag jobbat. Inte så kul, men inte mycket att göra något åt det. Han testade mitt tålamod idag till max! Gjorde ALLT som jag sa att han inte fick och som han VET att han inte får. Sedan när jag sa åt honom på sparken så bet han mig hårt i armen... Kanske han vill visa att han är lite arg för att jag inte varit där med honom i veckan? Nästa vecka ska jag bara jobba 2 dar. Basta! Brian håller på att lägga Lewis. Jag dricker varm choklad och ska nog ta ett fotbad. På återseende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0