Min blogg!

Ok, detta börjar ju inte så bra. Jag satt nyss och skrev ett långt, första blogg-inlägg och sedan när jag var klar och skulle förhandsgranska så försvann hela härligheten! Usch, va tråkigt.
Nåväl, jag ska inte ge upp. Jag har gett mig attan på att jag ska skriva en blogg i år, 2009. Dels för att jag själv vill hålla lite koll på Lewis framsteg, dels för att familjen där hemma kanske vill veta hur vi har det här i vår värld i London.

Idag vaknade vi tidigt, jag och Lewis - redan före åtta! Sedan lekte vi med Lewis tåg och tågräls som han fick av sin faster Lesa i julklapp. Lewis ville rita också. Det fick han. Han ritade inte så mycket, utan ville mest leka med kritorna. Han har ju fått så många! Kanske lite för många. Nu bara måste han ju hälla ut kritorna ur burken och titta på dom...

När jag lyckats duscha utan att Lewis blivit blöt (han vill ju också var i badrummet om jag är där!), så klädde vi på oss och tog bilen hem till farmor och farfar. Eller Nana och Grandad som vi säger. De tyckte att det var skoj att vi kom, speciellt Lewis förstås. Han delade ut pussar och kramar när han kom, och sedan bar det av till leksakslådan. Han känner sig som hemma hos dom och det är jätteskönt eftersom jag börjar jobba igen på måndag och då blir ju Lewis lämnad hos farmor och farfar igen. 
 
På väg hem stannade vi i Morrisons och handlade mat. Vi inhandlade även en jättefin korg som vi ska fylla med vackra bebis-saker till Sergio & Catherines lilla dotter som föddes i tisdags.

Nu vaknar Lewis. Jag undrar om jag är väldigt optimistisk när jag tror att jag har tid att skriva blogg?

På återseende...

Kommentarer
Postat av: mamma

Jättekul Kajsa!Nu kan jag följa era förehavanden.

2009-01-10 @ 20:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0