Bröllopsinbjudan! Jippi!

Hm, jag undrar om det är sant som Brian säger att jag skämmer bort Lewis och att det är därför jag alltid är så trött. Jag vill ju leka med honom när han vill leka. Jag vill inte säga nej och vara tråkig. Jag vill ju vara där med honom och ha skoj. Då får jag väl ta att han blir ledsen och förbannad när jag inte vill/orkar leka? Eller? Usch, jag vet inte. Trött är jag ialla fall.
Vi fick en inbjudan till bröllop idag. Fredrik Hedström och Elena ska gifta sig i Västerås den 23/5, så vi ska boka flyg snart. Brian ska bara kolla med jobbet att han kan ha semester en vecka först. Härligt. Jag älskdar bröllop! Nu måste vi skaffa finkläder till LEwis.

Lewis snackar mer och mer och sätter ihop ord. Det är jätteskoj att höra. I dag stod jag och diskade, och hörde hur han satt i hallen och babblade. Jag gick och kollade, och då satt han och läste sin bok för Nalle. "Nalle, flygplan, whooosh" och så visade han med handen hur flygplanet flyger och säger Whoosh.

Vädret är hemskt. Det har regnat, haglat och blåst idag. Som tur var så höll det uppe i morse när vi var ute ett par timmar. Jag och Lewis gick till parken. Vi matade ekorrarna, lekte lite i lekparken och tittade på blommor (jo, Lewis har fortsatt med det sen när vi letade vårtecken).

Lewis vid dator (GLAAAD), Lewis diskar (lär dom unga!), jag och Lewis i parken, Lewis kollar in blommorna

Kommentarer
Postat av: Mormor.Mamma

Hej på er,hoppas våren är på gång.Tittade på.guifmatchen på tv Rickard va jättebra.Har ni bokat in resa till bröllopet än.Jag hoppas vi träffas innan dess.Saknar er Bamsekramar Mormor.

2009-03-31 @ 21:37:17
Postat av: Mormor.Mamma

Hej på er,hoppas våren är på gång.Tittade på.guifmatchen på tv Rickard va jättebra.Har ni bokat in resa till bröllopet än.Jag hoppas vi träffas innan dess.Saknar er Bamsekramar Mormor.

2009-03-31 @ 21:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0