Grattis till mig på mors dag!

Vagnen är här och alla tre är mycket nöjda med köpet. Jag har inte vant mig vid att inte kunna se Lewis ansikte och att prata med honom som jag kan när han sitter i Emmaljungan. Annars är den hur smidig som helst.
Lewis vill inte gå lika mycket som han brukar. Vi var ute på 2 promenader igår och en i förmiddags. Han vill helst sitta i vagnen hela tiden förutom när vi kommer till lekparken.
Mycket positivt.

I dag är det Mors Dag i england. Jag hade fixat blommor (planterade hyacinter från Lewis och tulpaner från Brian) och kort till Eunice. Jag bjöd även svärföräldrarna på middag. Jag ska snart börja laga maten. Det blir torsk, potatis och äggsås. Det har jag inte ätit på jättelänge. Hoppas de tycker om det.
Brian hade inte glömt bort att det var mors dag. Han glömde bort att jag var en mamma...
...så jag köpte tulpaner till mig själv.

Det har varit jättefint väder här! Våren är kommen. Det är 14 grader ute för tillfället. Igår var det 18.

I fredags var vi på puben och sa farväl till Hayley och Dan. Lite kort:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0