Soooolen skiner ju!

Jag sitter på jobbet och kan inte jobba så jag bloggar. Det är något fel med telefonerna. Jag blir lite irriterad eftersom jag varit inne sedan 8:30 och nu är kl 9:30.

Lewis var tillbaka hos farmor o farfar igår för första gången på två veckor. Han hade varit en ängel och farmor Eunice var glad att ha tillbaka honom för hon hade saknat honom så mycket. Han hade sovit i en och en halv timme! Helt otroligt. De kunde inte hålla honom vaken förstås.
I går kväll var han därför HUR pigg som helst och somnade kvart i tio. Han vaknade igen 23:30 och var vaken i en timme. Jobbigt.

Solen skiner därute och jag vill inte sitta på detta kontor utan vara ute med Lewis och njuta av vårvädret.

Jag har hittat vagnen som jag vill ha till Lewis! Den heter Phil & Ted's och passar barn upp till 40 kg! Vanligtvis rekommenderas de upp till 15 kilo så det är ju inget för min lille jätte. Här är den:


Anna och Oscar kanske kommer i sommar fick jag höra via Facebook. Det ska bli skoj, och Lewis älskar besök från sverige.

Nu ska jag se om telefonerna funkar...

Kommentarer
Postat av: Sune

Vagnen verkar jättebra! Precis en sådan som Lewis behöver. Morfar vill genast kolla runt på internet.....han hör nog av sig.

2009-03-13 @ 19:03:44
Postat av: Josie

Diggar vagnen. Go for it!

Här har solen skinit idag men har hört rykten om mer snö på tisdag. Suck.



Var är våren? I London må tro?

2009-03-15 @ 15:47:50
URL: http://josiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0