En långhelg i sammandrag

Guif är vidare i finalen! Herrejösses va spännande. Hoppas hoppas hoppas att de vinner. Vi försökte titta på matchen in söndags, men det hackade och stannade hela tiden på internet. Vi fick ju ialla fall ett samtal av Susanne efter matchen med resultatet. Tack Sune.

I lördags hade vi strålande väder och det var mycket varmt. Vi var barnvakt åt Marjo och Nicolaj mellan 12:15 och 14:40. Vi kunde inte gå ut för pappan hade inte nycklar med sig och vi visste inte när han skulle komma hem! typiskt. Vi gick ut på baksidan ändå och blåste såpbubblor och njöt av solen.
Deras pojkar stinker av cigarettrök! Usch, det sitter i kläderna. Sååå äckligt.

I söndags tog vi det lugnt. Det blåste och var kallt ute, så vi gick bara ut en liten sväng och Lewis somnade i vagnen. Han lekte mycket inne och Nicolaj var uppe en stund. De blir väldigt högljudda när de är tillsammans, men det är väl hur små pojkar ska vara! De leker bättre och bättre varje gång.

Igår måndag, hade vi röd dag i england så vi var hos Matt & Christine och grillade. Deras tre flickor hade en ny klätterställning i trädgården, en sand-låda och massa leksaker. Lewis hade jätteskoj. Ray-Kaan var också där med Tom & Amanda.

I dag är jag på jobbet igen och känner en hemsk avsky till detta jobb. Nu är jag på lunch, och orkar inte ens gå ut för jag cyklade hit och ska cykla hem, så jag stannar här.
Saknar Lewis och vill hem och busa med honom. Han har varit världens goaste unge de senaste dagarna. Inget mer ont i tänderna verkar det. Peppar peppar.

Läs artikeln i Aftonbladet om Victor i dag

Kommentarer
Postat av: Sune

Hej! Här kommer den nya Guif låten! Vi tar tåget till Stockholm på lördag för att heja fram laget till guldet. HEJA GUIF!

http://www.youtube.com/watch?v=ZLnFBZ8gUeI



Kramar//Sune

2009-05-06 @ 16:20:12
Postat av: Mamma

Kramade Richard på stan idag.Nina och jag ska åka till globen på lördag skitkul ska det bli gissa om vi kommer att vara hesa sen.Har tagit ner Mattias trehjuling från vinden får vi se om Lewis kan cykla på den.Åh vad jag längtar/Mamma,Mormor.

2009-05-06 @ 19:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0