Sånt är livet

Jag och Lewis åkte till "The Common" i går. Det är ett stort grönområde i Walthamstow. Där finns en konstgjord sjö som man kan hyra små roddbåtar i. Lewis var jättetrött och vägrade gå själv. Det är ju förstås efter allt springande och gående i Legoland. Han plockade lite stenar och slängde i vattnet. Han somnade som en stock i bilen på väg hem. Jag fick ett sms av en kollega som undrade om jag hört från vår chef. När jag kom in och kollade meddelanden på telefonen så hade jag ett från chefen. Confused Pictures, Images and Photos Jobbet är slut. Så där bara. DHL har dragit in projektet eftersom de har tillräckligt med information. Jaha. Då är man arbetslös igen. Fyfan. Jag har kollat jobb på internet och sökt allt möjligt sedan igår. Håll tummarna att jag får nåt, snälla ni.

Kommentarer
Postat av: din mamma

Var inte orolig det dyker säkert upp något,vi håller tummarna.Hade ni trevligt i covernt garden eller var det för varmt.

2009-05-31 @ 19:44:53
Postat av: Anna

2009-06-01 @ 21:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0