Ett par filmer till er som inte träffat Lewis på ett tag

Jippie! Nu har vi sålt Emmaljunga vagnen för £155 (1700kr) på e-bay eller tradera som det heter hemma. Vilken lycka. Vi har försökt sälja den i flera månader, men ville inte sälja den billigare än så eftersom mamma och Kurt betalat 6000 kr för den.
Karln har hämtat den också, så nu har vi lite mer pengar och mer plats i garaget.

Vi vet fortfarande inte om vi kommer hem i jul. Det kommer att gå på mer pengar än vi har råd med.
Det kommer att bli svårt att komma hem så ofta nu eftersom jag bara har ledigt på skolloven och då går ju priserna upp!


Här är Lewis i parken
Lewis dansar till "Max & Ruby" på TV.

Nu pratar Lewis mer engelska än svenska och när han blir arg eller vill säga emot så säger han Challap och sträcker ut tungan. Han försöker säga SHUT UP och jag antar att han fått det från dagis. Suck. Början på allt man får från andra barn antar jag.

Kommentarer
Postat av: Mormor/mamma

Hej igen!Det är så roligt med film-snuttarna.Räknar dagarna tills vi ska åka,sesom 4 veckor.Ge det käraste jag har(LEWIS)EN PUSS FRÅN MORMOR.Ha de

2009-10-08 @ 19:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0