Höst!

I helgen var det så fint att jag var ute i bara linne och shorts. 25 grader och strålande sol. Nu är solen borta och det känns betydligt svalare. Vi har hösten framför oss, och det känns lite tungt. Sommaren gick ju så fort.
En ljuspunkt har vi att se fram emot och det är mamma och Kurts besök i november. Mamma ringde igår, så vi bokade på en gång.
Nu kan jag planera lite grejer att hitta på då.

Tottan kommer ju på onsdag (imorgon!) och tyvärr jobbar jag ju torsdag och fredag, men på fredag ska vi ut och käka och dricka lite vin. Lewis ska vara hos Eunice & Shirley.
Nu har Shirley vart på Jamaica i 3 veckor, och Brian hämtar honom på Gatwick i morgon bitti. De tre veckorna har verkligen gått fort.

Lewis är på bättringsvägen. Hostan är nästan borta och hans aptit är klart bättre.


Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Nu när vi bokat längtar,längtar,längtar jag.Skönt att Lewis mår bättre,åh vad vi ska gosa,han och jag.Puss och många kramar.

2009-09-30 @ 19:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0