inte den bästa helgen direkt

 

Magsjuk i fyra dagar?
Jag skulle jättegärna vilja äta något, men det är absolut inte värt det. Jag ser fram emot ett riktigt skråvmål när jag mår bättre igen.

Igår ringde jag till läkaren, som sa att magsjuka kan vara upp till 14 dagar så vad var jag orolig över? “Jag är orolig för jag har aldrig vart magsjuk I mer är 2 dagar Det här är något helt nytt för mig. Speciellt att tappa aptiten också.”

Han frågade en massa frågor, och sedan verkade han nöjd (att jag inte har svininfluensan tror jag) och sa att om jag fortfarande har diarré om sju dagar så skulle jag uppsöka läkare.

Det känns som om jag borde vara smal som någon modell just nu. Men det är jag ju inte! Konstigt. Magen putar ut lika stor som förra veckan och kläderna sitter lika tajt.

 

Lewis finger blev svullet där en av hans koppor blivit infekterad, så Brian tog honom till lasarettet I lördags morse och fick penicillin.

De fyra sista tänderna håller på att komma fram och har gett honom utslag på kinden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0