En kreativ dag

Jag vaknade i morse och kände att jag måste bara sy! Så jag sydde färdigt klänningen; sydde i blixtlåset, fållade och fixade till. Nu är den klar. Tyvärr något tajt, men det är ju bara för mig att gå ner i vikt som sagt...


Solen sken och det var 19 grader ute, så min trotsiga son och jag tog tåget till

Hampstead Heath - min absoluta favoritpark.

Vi byggde sandslott, Lewis klättrade i den högsta klätterställningen eftersom han ville åka den längsta rutshkanan. Jag var jätterädd hela tiden och stod som på nålar och passade på honom under ifall han skulle ramla. Han ramlade så klart inte, och när han kom ner från rutschkanan ville han åka igen. Och igen. Och igen. Han klättrade säkert upp 5-6 gånger och i slutet blev jag lite mindre orolig. Jag måste ju låta honom försöka så att han inte blir rädd och osäker.

Jag släpper honom inte med blicken en sekund så oroa dig inte, mamma Winking Smiley Pictures, Images and Photos




Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor



Vilken vacker klänning,och själv ser du ut som en fotomodell.Förstår att Lewis trivs i den parken,och måste bara upp i det högsta han kan hitta,skulle också varit livrädd.Men som du säger:man kan ju inte bara tjata om hur farligt allt är,och ....han klarade sig ju bra.(Jag vill också till H-s.park)

2010-04-25 @ 08:17:55
Postat av: Sune

Jättefin klänning, va du är duktig! Du ser ju inte alls ut att behöva gå ner i vikt, hur snygg som helst.

2010-04-25 @ 10:11:27
Postat av: Pannika Annika

Wow Kajsa, vilken fin frock!!! Du är verkligen jätte duktig på att sy!!:)

2010-04-25 @ 13:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0