Rutin är nog inte våran grej...

Lördagkvällen var ovanlig för Lewis gick och la sig och somnade 18:30!
Jag och Brian passade på att se de två första avsnitten i nya serien av LOST.
Lewis vaknade sedan strax efter elva, och somnade inte igen förrän halv två.
Vad gör man med denna pojke? Vi får helt enkelt låta honom vara vaken tills tio då jag går och lägger mig. Då sover han åtminstone tills 8 på morgonen och får alltså 10 timmars sömn.


På söndagen tog jag och Lewis hans cykel och gick till parken. Han cyklade hela vägen dit, sedan cyklade han runt i parken och upp för hela backen till marknadsgatan. Vi var ute i två timmar och när vi var på väg hem sa han att ville ha Pommes Frites. Då visste jag att min lille snutt var hungrig.
Vi åt och sedan lekte vi kurragömma, monster, vi ritade och vi pusslade. Vi hade en mycket bra dag och han sov inte på hela dagen, och somnade klockan 8. Det trodde jag skulle vara perfekt. För oss betydde det ännu en kväll att kunna se en film ostört.
Klockan 04:15 måndag morgon var herrn vaken. KLARVAKEN! Det var bara att stiga upp. Jag var svintrött hela måndagen.

På måndagen snöade det nästan hela dagen och var ganska så kallt ute, men inte så kallt att snön låg kvar. Jag ser fram emot våra dagar i sverige nästa vecka. Mamma och Kurt har bokat tågbiljetter till Stockholm åt oss alla. Vi ska till spårvägsmuseet och det borde Lewis verkligen älska. Det låter som ett perfekt ställe. Läs här vad Annika och hennes lille Hedda tyckte!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0