Tottan och Staffan


Jag kände mig ganska så trött när bästisen och hennes kille var här, men de lyckades verkligen få mig på bra humör och att stressa ner inför semester.  När jag jobbat färdigt och det var fredagkväll hade vi ju normalt skaffat barnvakt och gått ut nånstans. Men nu blev det inte så för farmor och farfar var inte helt säkra om de skulle vart hemma. Vi hade jättemysigt hemma i stället med indisk take-away och lite vin. På lördagen åkte Totts, jag och Staffan till Westminster med tuben. Vi gick över bron och tog lite turistfoton.


Vid andra sidan skiljdes vi och Staffan gick till Imperial War Museum medan jag och Totts gick längs Southbank och tittade på folk och frös! Det blåste isvindar. Vi gick förbi en mysig pub, men tyckte att det var väl tidigt att ta en bärs 11:30 så vi hoppade på en buss till Liverpool Street Station. Jag hade ju presentkort på Monsoon sedan i somras och jag hade för en gångs skull kommit ihåg att ta med det. Det blev en mycket fin handväska. Tack Annika. Sen hittade vi en pub och Tottan bjöd på fish & chips tallrik och ett par öl. Staffan kom precis när vi skulle ta tåget hem.

På söndagen var det dags att flyga till sverige. Lewis var jätteglad hela dagen och pratade om mormor och flygplanet non stop.


Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Och jag pratade om mitt barnbarn en hel vecka,mina kunder tycker nog det blir lite tjatigt...men vadå?

2010-02-21 @ 16:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0