Äntligen i sverige!

Nu blir det inte så mycket tid att skriva blogg för nu är jag och Lewis hemma i sverige.
Vi flög i söndags morse. Det gick relativt bra förutom att jag var magsjuk när jag vaknade, och fick ta imodium för att klara av resan. Att avboka flyget kom inte på frågan. Jag och Lewis kom iväg som vi skulle och blev hämtade av mamma på Västerås flygplats.
På söndag kvällen kom Brians kusin Monique med familj från danmark. De hade bilat upp och de bodde här tills i morse.
Lewis och lille Kris lekte bra för det mesta, men ibland blev det lite rivalitet.

Nu ska jag och Lewis ut och cykla.

hej


Kommentarer
Postat av: mormor,mamma



Så underbart att äntligen ha er här

2010-08-17 @ 08:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0