Torkan

Jag har haft lite skrivtorka här på sistone. Det har vart mycket på gång, och lite tid att skriva. Jag har till och med haft mycket att göra på jobbet, vilket är jättebra för tiden går ju så fort.
Tiden behöver gå fort nu, för om tre veckor idag så jobbar jag för sista gången tills september. Den 23:e juli är sista dagen innan engelskt sommarlov. Två dagar senare åker jag och Lewis till sverige. Har jag redan nämnt det? Haha, jag längtar ganska mycket.
I morgon har vi ett bröllop att gå på. Tom & Amanda gifter sig kl 12 i en katolsk kyrka i västra London. Vi kommer att sova på hotellet där festen hålls, så vi kommer inte hem förrän på söndag.
Jag får skriva mer om bröllopet senare.
Lewis har varit helt fantastisk de sista veckorna med dagisrutinerna. Han verkar inte alls ha något emot att gå dit längre, och trilskas inte alls.
Han har lite svårt att lyssna, och till och med farmor har nämnt att han inte lyssnar. Förhoppningsvis är det en ny fas som kommer att gå över snart.
Det blev allmänt känt på jobbet att jag ska fylla 40, och redan har 4 personer kommit och frågat mig om det och sagt att jag inte ALLS ser ut som 40 utan yngre! Det var skoj att höra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0