Snart helg igen!

sun_shine Pictures, Images and Photos


Det är kallt, men det börjar faktiskt att kännas som vår ute. När solen skiner känns allt lättare. Nu är det snart helg igen dessutom.


Jag tar nog med Lewis till badhuset igen på lördag. Han hade ju så skoj förra lördagen. Vi var där från 10:30 till 12:45 och var i badet hela tiden. Det är inte som Vattenpalatset hemma i Eskilstuna där man kan gå och sätta sig med medtaget eller inhandlat fika. Nej, man badar bara helt enkelt. Deras Waterslide är stängd förutom vid två tillfällen under förmiddagen då de blåser i en visselpipa för att förkunna att NU så, är det ok att åka i rutshkanan i 5 minuter. Sedan stänger dom igen. Jag ska försöka få med mig Lewis nästa gång.

På söndag ska jag träffa Annika. Brians pappa fyller 68 på lördag, men de ska fira på söndag! Det hade jag inte räknat med när jag stämde träff med Annika Pannika, så då får Brian gå själv till sina föräldrar den här gången. Mars är en ganska så hektiskt månad när det kommer till firanden. Claudette fyller 50 helgen efter samtidigt som det är Mors dag i England. Sedan fyller Brians mamma i slutet av mars!

cupcake Pictures, Images and Photos

 Det blir många presenter och kort.
Annika och jag ska käka lunch och sedan ska vi ta en tripp till IKEA och kika lite. Förmodligen handlar vi en massa godis, kakor, köttbullar och annat smått och gott. Det var länge sedan vi sågs (som vanligt) så det ska bli skoj.

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Ha så trevligt,hälsa Annika.PUUUSS

2010-03-05 @ 19:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0