Jobbet är mitt

Nu har jag fått höra av chefen att mitt kontrakt förnyas till och med Mars 2011, så jag behöver inte söka några mer arbeten...
...inte än på ett tag ialla fall! Det känns jätteskönt att veta. Ovissheten hängde över mig som ett grått åskmoln.

Nu ser jag fram emot lovet i början av juni. En vecka av avkoppling - TJOHOOOO. Jag ska INTE planera något projekt som att sy någonting. Jag ska slappa. Förhoppningsvis blir det bra väder så att jag och Lewis kan åka och bada i Hampstead Heath varje dag.

Tottan gjorde god mat några gånger när hon var här. Jag kände mig så ompysslad av henne och vi hade det verkligen skitmysigt. Det fick mig att sakna henne ännu mer nu när hon åkt.

Vi tittade på Avatar, och till och med Tottan (som absolut INTE trodde hon skulle gilla den Science fiction-rullen) var imponerad. Jag tycker den är så vacker.



Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Min duktiga lilla gumma,det var ju toppen,nu behöver du inte bekymra dig över jobbet.Håller tummarna att det blir sommar-väder under lovet,så du och Lewis får njuta.Är hans öga helt bra nu?Ge honom en stor puss från mormor.

2010-05-06 @ 19:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0