Sista kvällen med gänget

Idag hade vi röd dag här på ön. Jag, Tottan, Georg och Lewis stack hemifrån TIDIGT - typ innan 9 på morgonen och tog tuben ner till Westminster. Där fick Georg ta de obligatoriska turistfotona på Big Ben eftersom han aldrig vart här förut.
Det blåste, regnade och var kallt. Vi tog en båt på Themsen till Tower of London. Som tur var så fanns det sittplatser inomhus och vi behövde inte frysa eller bli blöta.
Vi var ute hela dagen och jag somnade som en stock innan halv tio igår kväll.


Förkylningen sitter envist kvar, men jag har försökt att inte låta den stoppa mig.


I morgon bitti sticker Tottan & Georg tillbaka till sverige. Om de inte blir fast pg. a askan igen förstås. Det har ju stängts lite flygplatser på Irland idag.
Det har vart hemsk skoj att ha de här. Georg är en sån gullig, omtänksam och artig liten kille. Han är jätteduktig med Lewis också.

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor



Trist att vädret inte var bättre,nu blev det väl tomt för er.Vi hörs--kram,kram

2010-05-04 @ 18:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0