Att ta sig vatten över huvudet

Mitt nästa syprojekt blir ett försök att sy en kappa! Jo, du läste rätt: en kappa. Eller rättare sagt, en jacka.
När Tottan var här förra veckan så såg vi en kappa på Desigual som jag tyckte var så Jäkla snygg!
Den kostade dock £304 och det var för dyrt för min plånbok. Dessutom hade de inte min storlek. So...
...ide'n att sy en liknande kappa började gro i min hjärna.
Så här ser Desiguals kappa ut
Nu har jag köpt ett mönster som inte alls ser ut som denna jacka, men man får ju inspireras! Här är mitt nya Burda mönster
WATCH THIS SPACE...

Kommentarer
Postat av: Evasleva

Wow vilken kappa! jättehäftig. Ska bli spännande att se hur din blir :)



jag hittade hit via sysidan.

2010-10-20 @ 14:46:47
URL: http://www.evaslevapysslar.blogpspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0