Dagismöte

Jag trodde att jag skulle peppa mig själv med mitt inlägg igår, men det gick inte så bra. Jag tog inte några foton på spjälsängen. Det jag gjorde var att jag sydde en necessär. Den blev pytteliten, men väldigt söt. Jag ska inte lägga upp nån bild på den, för någon kanske ska få den i julklapp.
På eftermiddagen åkte jag och Brian till dagis och hade kvartsamtal eller vad det kan kallas med Lewis "Key-worker" Andrea. Hon berättade att Lewis är duktig att äta på dagis och frågar alltid efter mer om han vill ha mer, han dricker mycket vatten mellan måltiderna och när han hämtar sin vattenflaska så tar han även Ishaq & Malarchys flaskor och ger dom deras. Han är bästa kompis med dom två och dom är alltid tillsammans.
Jag är så glad att han redan har bästisar.
Hon sa även att hans självförtroende ökat och att han inte är så blyg inför främlingar som fotografer, föräldrar och andra vuxna som kommer till dagis.

Kommentarer
Postat av: Sune

Det var väl kul att få så mycket positivt! Lewis är ju en jättehärlig liten kille. Kramizar!

2010-10-29 @ 14:19:40
Postat av: mormor/mamma



Det är mormors kille,

älskar honom....

2010-10-29 @ 17:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0