Bröllop i morgon!

Hjälp! Jag börjar bli allvarligt nervös inför morgondagens bröllop. Jag har vart helt slö när det kommer till kläder. Har inte ens tänkt på vad jag ska ha på mig förrän typ i onsdags. Då fick jag panik. Jag har ju inget snyggt som passar! Varför har jag inte köpt nåt? Eller sytt nåt? Gudars skymning. Det blir till att prova hela garderoben i kväll och hoppas jag hittar något.
Detta är ju liksom inte vilket bröllop som helst! Det är ju snäppet tjusigare än man är van vid plus att det säkert blir en och annan kändis och designer som kommer dit. Jag känner hur jag får ännu mer panik nu...
Rådhuset de gifter sig i är listat i The Independant som Nummer 16 i världens 50 bästa ställen att gifta sig i!

"16. THE CHELSEA REGISTER OFFICE, LONDON SW3

It is world famous and over the years everyone from Judy Garland to the former Arsenal footballer Patrick Vieira have tied the knot here, along with countless other A-list celebrities. Situated on the King's Road where the swinging Sixties began, Chelsea Register Office is still one of the hippest places to get married. All rooms are luxurious and the office can cater for parties of four to 40."

Stället där festen kommer hållas är kallad en pub, men inte en pub som jag är van att se dom! Kolla här

Jaja, vi får se hur det går i morgon...

...jag skriver mer då och ska förstå lägga in lite bilder också.

Ha en bra helg.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0