Filmsnack

Ja, jag vet. Jag har inte skrivit i bloggen på länge. Jag har inte haft ork eller lust. So shoot me!


Jag kommer nog att börja snart igen. Jag känner att skrivlusten kommer tillbaka sakta men säkert.
Nu börjar jag lite sakta med filmsnack.

Jag och Brian har sett ganska många sedan vi kom hem från sverige.
Den roligaste av de alla var THE OTHER GUYS. Will Ferrell's bästa film skulle jag vilja påstå. Se den och skratta häcken av dig
The Other Guys Pictures, Images and Photos
Sedan såg vi Karate Kid med Jaden Smith, Will Smiths son. Den var helt ok. Man visste ju liksom redan handlingen och att det inte är någon film som kommer vinna en Oscar. Värd att se, men inte på bio
karate kid 2010 Pictures, Images and Photos
Vi har även sett Shutter Island med Leonardo DiCaprio. Den var mycket sevärd tycker jag. Jag satt på helspänn, och hoppade högt många gånger. Leonardo var bra, men hans kollega som spelas av Mark Ruffalo - han är ögongodis för mig.
Shutter Island Pictures, Images and Photos
Mark Ruffalo Pictures, Images and Photos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0