Dagen med stort D i skolvalet...

Jaha, jag har liksom tappat musten att skriva blogg igen. Sorry kära läsare.
Förra veckan hade jag Tottan, Georg och Elsa här. Det var helmysigt, och jag önskar att jag vore nära dom jämt.

Tottan hade med sig min Kronancykel, så i helgen fixade jag och Brian en barnsadel att sätta bak. Det var lite krångligt eftersom pakethållaren på Kronan är bredare än de flesta cyklar. Men det gick bra till slut.
Vi köpte barnsadeln av en dam som annonserat den på ebay.co.uk för 8 pund. Hon bodde nära Finsbury Park, så efteråt gick vi till parken och Lewis cyklade på sin "stora cykel" med pedaler. Det gick bättre än förväntat!

I morse hade jag punka på cykeln. Jag undrar om jag och Lewis är för tunga...?

Idag gick jag upp tidigt för att kolla skolresultaten på internet. Vi sökte 3 skolor till Lewis. Vårt första val är Greenleaf som ligger runt hörnet och som har fått suveräna recensioner.
Jag loggade in och såg till min stora glädje att vi fått Greenleaf! Jag gjorde en liten glädjedans i vardagsrummet och Brian var mycket nöjd han också.

Nästa vecka jobbar vi bara måndag och tisdag, och sedan har vi ledigt i 2 veckor! Härliga tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0