Han kommer att krossa hjärtan!

hi tehre
Igår fick Lewis mig att må RIKTIGT jäkla bra. Han ville som vanligt "fajtas" efter middagen. Jag hade ju hoppats att detta skulle vara bortglömt efter två veckor i sverige. Men ICKE. Han tycker nu att det är fajttajm efter maten.
"Men Lewis", sa jag "jag är ju trött" "Mamma är gammal och behöver vila efter maten". Han tittade på mig med sitt finaste leende och svarade "NO mummy, you are not OLD! Look at your face - it's beautiful!"
Tror ni jag smälte eller? Jag lekte fighting längre än nånsin förr...
Photobucket
För övrigt så regnar det i London. Det har regnat non-stop hela dagen och fullkomligt öser ner. Undrar hur det går med taket på vårt hus. Det lär bli många översvämningar i stan ialla fall.
Photobucket

Lägenheten och de 3 andra i huset där vi bor ska säljas, så nu blir det till att börja leta nytt boende. Vi måste börja kolla i garaget vad som ska sparas och inte sparas. Det tycker jag ska bli HEMSKT jobbigt men det är något vi borde ha gjort för länge sedan. Det ligger lådor med saker som inte använts på 8-10 år därute, så då borde ju i princip allt kunna slängas.

Nu ska jag dricka en kopp te som vi gör här i tre-tiden i england. Adjöken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0