Söndagsskoj

Idag gick jag och Lewis till parken som vanligt. Det var grått, vått och blåste kallt, men vi ville inte stanna hemma en hel dag till. I går var vi nämligen inne hela dagen förutom en kort promenade till affären.

Lewis cyklade runt i parken och kikade på områden som han vanligtvis inte stannar till vid. Jag tror han var lite trött på vår Lloyds Park. Man blir ju faktiskt trött på att alltid gå till samma ställe.

Ialla fall så kom Lewis bästa kompis från dagis dit med sin pappa. När Archie såg Lewis så skrek han “LEWIS” och sprang emot honom. Lewis blev överlycklig, tappade sin cykel I backen och sprang mot Archie och gav honom en stor bamsekram. De såg båda helt saliga ut. Sedan blev det lek, bus, spring och mycket skratt medan de lekte tillsammans I över en timme.  Helt lyckat besök till parken alltså.


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Åhh vilka härliga bilder,längtar så efter mitt barnbarn.....

2011-01-24 @ 18:03:11
Postat av: mmaria

tack så mycket !

och vad härligt att bo i London !

jag vill också dit ! :D

hoppas också att våren kommer snart . och vilken söt baarn ! :)

2011-01-27 @ 15:53:49
URL: http://mariamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0