Vilken ära!

Vaccineringen gick bättre än förväntat, men inte bra.
Lewis tog den första sprutan och såg helt chockad ut. Gjorde tanten illa mig??? Såg han ut att tänka. Varför gör hon illa mig? Sedan kom gråten och "Ouch Ouch Aj aj". När hon skulle sätta spruta i andra armen fick jag lov att hålla i honom riktigt hårt för att hon skulle lyckas. Han ringlade sig som en ål, och han är ju stark som en oxe. Efteråt fick han godis, men han ville inte gå till dagis direkt. Vi gick hem och tittade på Peppa Pig, och sedan gick vi till dagis. Lewis cyklade och jag gick. Det tog 1 timme och 24 minuter! Jag som sedan fick lov att gå från dagis till jobbet var MYCKET tacksam att det inte regnade för en gångs skull.


På jobbet kom Catherine och sa att hon hade en fråga att ställa mig. Jag tittade misstänksamt på pappren i hennes hand, men kunde inte hitta någon ledtråd...
.."it's a bit special" sa hon
"I want you to be my bridesmaid." Jag hoppade upp och kramade henne och sa ja på störten. Som hon sedan sa, så har vi ju inte känt varandra väldigt länge, men hon och jag har blivit bra vänner och vi skulle göra nästan vad som helst för varandra. Hon ska ha 8 brudtärnor på bröllopet. Det är vanligt i England att ha väldigt många.
Nu gifter hon sig inte förrän i juli 2012, men ändå - ååh, vad det ska bli skoj! Jag som bara varit brudtärna på Tottans bröllop förut.

Kommentarer
Postat av: mammsen

Oh vad roligt,ge henne en kram från mig också

2011-01-12 @ 10:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0