Lite uppdateringar - gott och ont - men mest gott!

  • Jag har världens bästa bästis! Visste ni inte det? Tottan har sagt att hon klart ska hjälpa mig att få hit min cykel. Gud vad hon är supergullig, min bästis.

  • Jag har fått nytt kontrakt och kan nu lugnt jobba kvar på mitt trista jobb med bra jobbarkompisar och ledigt alla skollov!

  • Jag tror jag fått migrän två gånger och hoppas att det inte blir något jag kommer att få ofta för FY Fäen vad det är obehagligt.

hond Pictures, Images and Photos

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

ÅH,underbara Tottan,flyger hon från Västerås el. Nyköping?

2011-03-08 @ 18:20:18
Postat av: Becca

Tack:) Lycka till du med :)

2011-03-08 @ 18:33:54
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0