Goda nyheter!

Jag fyllde i en ansökan om deltidsarbete fr om 1a september i år. Jag vill gå ner till 25 timmar i veckan istället för 36 så att jag kan hämta Lewis från skolan. Jag trodde inte att jag skulle få ett "ja", men den som inte frågar...
...min chef funderade inte ens. Hon gick med på det direkt!
JIPPI! Nu kan jag jobba kvar, ha mina skollov och inte behöva någon dagmamma eller fritidsplats åt Lewis när han börjar skolan i september. Detta varar dock endast tills Mars 2012 för då kommer kontoret upphöra och alla som jobbar kvar blir uppsagda.

Lewis är i en rolig ålder just nu. Jag var och handlade på Tesco i går kväll, och hade lovat att handla isglass åt honom. Han var i badet när jag kom hem. "Lewis, jag köpte isglass åt dig". "I can't see them, mummy. Are they in the little fridge?" Med det menade han frysen som är under kylen... "I see them last week".
Jag vet inte vad han menade, men nöjd var han ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0